Lördags uppdatering!!

Första veckan är gjord. Alltså utan Johan, han börja jobba i måndags. Emma börjar dagis på tisdag vilket ska bli oändligt skönt för både mig och henne.
I torsdags gjorde jag en "nybliven två barns mammas största skräck" Emma behöver regnklädder och stövlar. Så jag packa ihop oss och åkte till Ale torg för att titta på Lindex. Där hitta jag Bamse regnkläder men det dög inte åt damen. För det skulle vara hello Kitty eller rosa! Så häpp då går vi till sko affären o h tittar efter stövlar. Jaaaa! Tack Gud vi hitta hello Kitty. Emma är nöjd då är jag det med. Så nu är det bara regnkläder kvar! Måste fixa detta innan dagis starten på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0